Jakie są podstawy dobrego kontaktu między personelem a podopiecznym DPS, ZOL, ZPO?

8 maja 2017 odbyło się szkolenie w Polanicy Zdrój „Podstawy dobrego kontaktu między personelem a podopiecznym DPS, ZOL, ZPO”, które poprowadził nasz zespół specjalistów: adw. Małgorzata Kozłowska, adw. Marcin Zagożdżon i psycholog Magdalena Franieczek.
Celem szkolenia było przedstawienie i porównanie aspektów komunikacji interpersonalnej w relacji personel – pacjent/mieszkaniec zakładu przy uwzględnieniu aspektu komunikacji marketingowej wraz z omówieniem praw i obowiązków mieszkańców DPS/pacjentów ZOL/ZPO.

Szkolenie składało się z dwóch bloków tematycznych:

  1. Kontakt między personelem a podopiecznym DPS, ZOL, ZPO
  2. Komunikacja – praktyczne aspekty

W szkoleniu uczestniczyli zatrudnieni w DPS, ZOL i ZPO pracownicy oraz osoby zarządzające wymienionymi zakładami, a jego tematyka nastawiona była na praktyczne aspekty codziennej pracy i trudności z jakimi muszą mierzyć się pracownicy tych placówek.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *