8 maja 2017 odbyło się szkolenie w Polanicy Zdrój „Podstawy dobrego kontaktu między personelem a podopiecznym DPS, ZOL, ZPO”, które poprowadził nasz zespół specjalistów: adw. Małgorzata Kozłowska, adw. Marcin Zagożdżon i psycholog Magdalena Franieczek.
Celem szkolenia było przedstawienie i porównanie aspektów komunikacji interpersonalnej w relacji personel – pacjent/mieszkaniec zakładu przy uwzględnieniu aspektu komunikacji marketingowej wraz z omówieniem praw i obowiązków mieszkańców DPS/pacjentów ZOL/ZPO.
Szkolenie składało się z dwóch bloków tematycznych:
- Kontakt między personelem a podopiecznym DPS, ZOL, ZPO
- Komunikacja – praktyczne aspekty
W szkoleniu uczestniczyli zatrudnieni w DPS, ZOL i ZPO pracownicy oraz osoby zarządzające wymienionymi zakładami, a jego tematyka nastawiona była na praktyczne aspekty codziennej pracy i trudności z jakimi muszą mierzyć się pracownicy tych placówek.